Uzak Doğu'dan gelen küçük paketin gümrük süreci neden bu kadar uzadı?
Bir ay önce Uzak Doğu'dan sipariş ettiğim, değeri düşük, tek bir elektronik aksesuar normalde 10-15 günde gelirdi. Kargo takipte hâlâ 'gümrükte işlem bekliyor' yazıyor. Daha önce benzer ürünler için bu kadar beklemedim, acaba paketim...