Yurt Dışı Çıkış Harcını Ödedikten Sonra E-Devlet'ten Dekonta Erişemiyorum, Bu Ne Biçim Sistem?
Geçen gün yurt dışı çıkış harcını mobil bankacılık üzerinden ödedim, hemen de onay mesajı geldi. Ancak e-Devlet üzerinden veya ilgili vergi dairesinin sisteminden dekontumu görüntülemeye çalıştığımda sürekli bir hata alıyorum ya da işlem...