Yıl ortası gelmeden net maaşımın düşmesi vergi dilimi hatası mı?
Çalıştığım şirkette brüt maaşım değişmediği halde mart ayında elime geçen net tutar düştü. İnsan kaynakları vergi diliminden kaynaklandığını söyledi ama bu durum bana garip geldi. Net maaşım neden yıl ortası gelmeden aniden azalır? Bu...