Büyük bir alım için bankadan anlık limit yükseltme talebi ne kadar mantıklı, red yeme riski var mı?
Merhaba arkadaşlar, bir süredir hayalini kurduğum aracı sonunda buldum ve kapora verme aşamasındayım. Ancak banka kartımın günlük işlem limiti, kaporayı tek seferde göndermem için yeterli değil. Bankamı arayıp sadece bu işlem için anlık bir limit yükseltme talebinde bulunmayı düşünüyorum. Sizce bu ne kadar mantıklı bir hareket? Banka bu tür talepleri ne sıklıkla onaylar? Red yeme ihtimalim yüksek mi? Özellikle bu cuma günü işlem yapmam gerekiyor, bir aksilik yaşamak istemiyorum. Daha önce böyle bir deneyim yaşayan var mı aranızda, tecrübelerinizi merak ediyorum.