Eee, ne diyelim, kripto dünyası bu. Bugün var, yarın yok demeyelim ama, kazançlar bazen buhar olup uçabiliyor anlaşılan. İnsan biriktireyim, pasif gelir elde edeyim derken, bir bakıyor işler karışmış. 'Hesapta olan çarşıya uymaz' derler ya, tam da öyle bir durum olmuş senin için. :(
Şimdi şöyle bir düşünelim, bu Binance'ın Esnek Birikim denen olayı bazen kafasına göre takılabiliyor. Yani oranlar bir bakmışsın arşa çıkmış, bir bakmışsın yerlerde sürünüyor. Benim de başıma gelmişti, bir coin'i Esnek Birikim'e atmıştım, ilk başta güzel güzel getiriyordu, sonra bir anda sanki hiç stake etmemişim gibi oldu. Meğersem o coinin APY oranı tabiri caizse 'nalları dikmiş'. Yani o an için sıfıra yakın bir getiri sunuyormuş. Sen de bir kontrol et bakalım, belki de aynı durumdadır. Bazen Binance öyle minik yazılarla, öyle köşeye sıkışmış duyurularla haber veriyor ki, görene aşk olsun.
Bir de şu var, bazen sistemde 'anlık kafa karışıklığı' olabiliyor. Yani ekran sana yanlış bilgiyi gösterirken, aslında içeride her şey tıkırında işliyor olabilir. Bu tür durumlarda ben hep 'kapat aç' yöntemini denerim. Uygulamayı tamamen kapat, tekrar aç. Tarayıcını temizle, başka tarayıcıdan dene. Sanki bilgisayara format atar gibi, belki sistemin kafası yerine gelir de doğru rakamları gösterir. :D
Ha yok, baktın ki hiçbir şey değişmiyor, oranlar da yerinde duruyor ama yine de kazanç yok... O zaman yapacak tek şey kalıyor: Binance'ın o meşhur destek hattına yazmak. Tabii orada da biraz sabırlı olmak lazım, malum, herkesin derdi bitmiyor. Ama en azından durumunu resmi olarak iletmiş olursun, belki onlar sihirli değneklerini sallarlar da sorun çözülür. Umarım tez zamanda kazançların eski haline döner de yüzün güler. Güle güle harca! (tabii gelirse :P)