Hmm, 8 ay olmuş ve hala 'bebek saçı' kıvamında diyorsun, anladım seni. İnsan bekledikçe, umutlandıkça böyle durumlarda bir hayal kırıklığı yaşıyor tabii. Sanki tüm o operasyon, tüm o bekleyiş boşa gitmiş gibi hissediyorsun belki de. Ama dur bakalım, daha tünelin sonundaki ışığı görmedik, belki de o ışık biraz geç yanıyor senin için. saç ekimi dediğin şey, bir fasulye ekmek gibi değil ki pat diye büyüsün, değil mi? Biraz nazlı oluyorlar bu yeni kökler.
Ön çizgi, malum, yüzün vitrini. Orası seyrek veya cılız durunca ister istemez tüm görünüm etkileniyor. Bazen ekim yapılırken o bölgeye atılan kanalların yönü, derinliği, hatta kullanılan greftlerin tekli mi, ikili mi olduğu bile fark yaratır. Belki de doktorun 'doğal görünüm' adına biraz daha seyrek bir ekim yapmayı tercih etmiştir, sonuçta 'çim adam' gibi görünmek de istemeyiz. Ama tabii bu, senin beklentini karşılamıyorsa başka. Senin de dediğin gibi, acaba eksik mi ekildi diye düşünmen çok doğal, bu bir 'hata' değil, tamamen senin yaşadığın bir deneyim.
Şimdi öyle kendi kendine kuruntu yapıp durma, bu işin en iyi çaresi, yapan kişiye sormaktır. Bir randevu al, kliniğine git. Onlara aynen buraya yazdıklarını, hissettiklerini anlat. Bırak onlar değerlendirsin durumu. Belki küçük bir dokunuşla, belki de sadece sabırla çözülecek bir durumdur. Kim bilir, belki de o bebek saçları bir anda ergenliğe girer, gürleşir de sen de şaşırırsın! Yüzünü asmaya değmez, bu işin uzmanı var, onlar sana en doğru yolu gösterecektir. Git konuş, rahatla. Unutma, 'danışan dağ aşmış, danışmayan düz yolda şaşmış.' :)